Detail publikace

Corporate social responsibility (CSR) : proklamace nebo ekonomická nutnost?

Autor: prof. RNDr. Jiří Hlaváček CSc.,
PhDr. Michal Hlaváček Ph.D.,
Typ: Články v impaktovaných časopisech
Rok: 2008
Číslo: 5
ISSN / ISBN:
Publikováno v: Politická ekonomie
Místo vydání: Praha
Klíčová slova:
JEL kódy:
Citace:
Abstrakt: Teorie CSR nestačí jakožto proklamace nutnosti etického chování firem k jeho prosazení do praxe. Nutnou podmínkou je vnitřní ekonomická motivace firmy k vynaložení nákladů na CSR. V článku jsou formulovány nutné podmínky pro vznik takové motivace.
Srpen 2022
poútstčtsone
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Partneři

Deloitte

Sponzoři

CRIF
McKinsey
Patria Finance
Česká Spořitelna
EY