Autor: |
Bc. Bruno Baránek |
Rok: |
2013 - letní |
Vedoucí: |
doc. PhDr. Martin Gregor Ph.D.
|
Konzultant: |
|
Typ práce: |
Bakalářská
|
Jazyk: |
Anglicky |
Stránky: |
80 |
Ocenění: |
Pochvala děkana Fakulty sociálních věd za vynikající bakalářskou práci. |
Odkaz: |
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/124870/
|
Abstrakt: |
Tato práce studuje prodeje tabletů iPad 2 na eBay. Zkoumáme výběr designu prodeje a jeho efekt na pravděpodobnost prodeje a finální cenu. Nenašli jsme rozdíl v cenách při prodeji v aukci a pomocí prodejů s fixními cenami. Obchody s fixními cenami měly menší pravděpodobnost úspěšného prodeje. Možnost BIN neovlivňuje výsledek aukce. Také jsme zjistili, že větší minimální nabídka zvyšuje konečnou cenu a snižuje pravděpodobnost prodeje. |