Detail práce

Willingness to pay for mobile internet in the Czech Republic

Autor: Bc. Kateřina Doskočilová
Rok: 2016 - letní
Vedoucí: Mgr. Petr Polák MSc. Ph.D.
Konzultant:
Typ práce: Bakalářská
Jazyk: Anglicky
Stránky: 61
Ocenění:
Odkaz: https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/165763/
Abstrakt: Tato práce zkoumá ochotu spotřebitelů platit za mobilní internet v České republice. Data pro
analýzu byla sesbírána pomocí vlastního online dotazníku. S použitím modelu logit, byly
určeny faktory, které mají signifikantní vliv na ochotu platit. Těmito faktory jsou: vlastnictví
chytrého telefonu, vnímaná důležitost dostupnosti internetového připojení, využívání
mobilního tarifu a způsob používání mobilních aplikací. Dále byla zjištěna cena, kterou by
spotřebitelé byli ochotni platit za pro sebe ideální tarif. Ukázalo se, že nejvyšší úroveň
dosaženého vzdělání má záporný efekt na tuto cenu.

Partneři

Deloitte

Sponzoři

CRIF
McKinsey
Patria Finance
Česká Spořitelna
EY